wyświetlanie
sortuj

Zwroty i reklamacje

 

  • W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia opakowania przesyłki. Ewentualne uszkodzenia opakowania należy niezwłocznie zgłosić pracownikom obecnym przy dostawie lub kurierowi, oraz skontaktować się z firmą FloorPlanet. Podstawą reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia przy osobach dostarczających przesyłkę oraz spisanie protokołu reklamacyjnego. Kurier lub dostawca dywanu nie ma prawa do rozpakowywania przesyłki.

  • Klient ma prawo do zwrotu towaru w terminie do 10-ciu dni liczonych od daty zakupu, o ile towar pozostaje w oryginalnym opakowaniu, nie był używany i nie nosi śladów użytkowania. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą lub paragonem, w oryginalnym opakowaniu.
  • Zwrotowi nie podlegają chodniki, wykładziny dywanowe i pcv oraz otworzone paczki z panelami podłogowymi i drewnianymi, chemią budowlaną oraz maszyny i urządzenia noszące ślady użytkowania.

  • Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Zwrot towaru odbywa się na koszt kupującego. Jeśli Klient otrzymał gratisową wysyłkę towru, zwracana kwota jest pomniejszona o koszt wysyłki do Klienta.

  • Każdy zakupiony towar w naszym sklepie jest fabrycznie nowy i posiada gwarancję.

  • Reklamacje przyjmowane są pisemnie za pośrednictwem e-mail lub poczty. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać dane Klienta, kopię faktury lub paragonu zakupu oraz dokładny opis wady produktu.

  • Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od wpłynięcia pisma reklamacyjnego.